Verkopen via bol.com?

”Nummer 1 boek in Nederland en België dat je helpt met het strategisch en succesvol inzetten van zakelijk verkopen via bol.com als (extra) verkoopkanaal.”

  • Geeft antwoord op ‘wat’ moet ik doen om strategisch en succesvol te verkopen via zakelijk verkopen via bol.com en ‘hoe’ doe ik dat?
  • Concrete voorbeelden, stappenplan, straight to the point informatie, tips en trucs die direct toepasbaar zijn
  • Inclusief gratis toegang tot de hulpmiddelenpagina
  • Ontdek alles over het creëren van een merk in combinatie met online platformen
  • Domineer de beste verkooppositie op bol.com

#1 best beoordeeld boek in ‘Ondernemen’ en ‘E-commerce’ op bol.com.

In de top 100 Managementboeken op Managementboek.

Bestseller boek sinds 2018. +10.000 verkocht.

Dit is wat anderen zeggen over het boek

Beoordeling van 4.7/5 | +160 reviews

In dit boek ontdek je o.a. hoe je:

  • start met verkopen via bol.com en het maximale resultaat behaalt
  • een platformstrategie voor het verkopen via bol.com opstelt
  • een nichemarkt ontdekt en geschikte producten om te verkopen
  • analyseert of een product daadwerkelijk succesvol is
  • een eigen (private label) merk creëert en opbouwt
  • de beste verkooppositie creëert en domineert op bol.com
  • goede product listings maakt (en wat dit inhoudt)
  • jouw volledige logistieke proces kunt uitbesteden (inclusief retourafhandeling)
  • kunt optimaliseren en opschalen als verkooppartner van bol.com

Recensie Niels Willems, Coach bij Albert Heijn

Bol.com als (extra) verkoopkanaal

Bol.com, is als platform, de afgelopen jaren een belangrijk onderdeel geworden voor retailers en e-commercebedrijven. De platformeconomie is in opmars. Consumenten kopen en starten hun zoektocht naar producten steeds vaker via een online platform: een digitale ontmoetingsplaats waar vraag en aanbod van o.a. producten bij elkaar komt. Daarentegen gaan retailers steeds vaker de samenwerking aan met platformen, zoals bol.com. Dit vanwege meerdere redenen. Denk aan: de consument via verschillende kanalen bedienen, naamsbekendheid vergroten, nieuwe markten of doelgroepen aanboren, verhogen van de omzet, et cetera. Daarnaast vindt er een verschuiving plaats waar (startende) bedrijven enkel een platform inzetten als verkoopkanaal. Tina Gosravani & Sander Roex, oprichters van meerdere (online) bedrijven, hebben meer dan 10 jaar ervaring als ondernemers in o.a. de e-commercewereld en weten als geen ander hoe je de kracht van platformen, zoals bol.com, in moet zetten voor maximaal resultaat. Ze genereerden miljoenenomzetten voor meerdere retailers en helpen starters en gevestigde ondernemers om het maximale te behalen uit platformen en andere onlinekanalen. Ze onthullen de strategie om als (startend) bedrijf succesvol te verkopen via bol.com in hun boek ‘Geld verdienen via bol.com’.

Bonus

Bij dit boek ontvang je de volgende extra’s

Bonus 1:

GRATIS templatessheets en een calculator die jou heel wat tijd besparen bij het verkopen via bol.com

Bonus 2:

Een uitgebreid overzicht van alle benodigde hulpmiddelen bij het verkopen via bol.com

Geld verdienen via bol.com

29,95

Het fysieke boek (t.w.v. € 29,95)

Gratis thuisbezorgd (t.w.v. € 3,90)

Bonussen die bij het boek horen (t.w.v. €24,95)

Van: 58,80

Nu voor: 29,95

Op werkdagen vóór 16.00 uur besteld morgen in huis

”Een boek waarvan je eigenlijk niet wilt dan anderen het lezen”.

In de media

Managementboek logo

©2017-2020 Business Doe Je

Login met je gegevens

of    

Je gegevens vergeten?

Create Account